Raluca Abrihan

Banca Transilvania: Peste 900.000 de clienți folosesc Internet Banking şi se fac în medie 8.000 de tranzacții pe oră

Imagine principala
BT24

Peste 900 de mii de clienți folosesc Internet Banking de la Banca Transilvania, iar peste 300 de mii de clienți fac banking pe telefonul mobil prin BT24 Mobile Banking şi pagina de accesare a BT24 Internet Banking, potrivit unui anunţ făcut de bancă. În perioada ianuarie – iulie, a acestui an, au fost realizate peste 11 milioane de tranzacții, ceea ce înseamnă peste 8.000 de tranzacții/oră.

 

Câteva dintre funcţionalităţile BT24:

  • e Mobile Banking, autentificarea poate fi făcută inclusiv cu amprentă, ceea ce simplifică accesarea aplicației şi creşte securitatea tranzacțiilor clienților. De asemenea, facturile se plătesc foarte uşor, inclusiv prin scanarea codului de bare. BT24 Mobile Banking este util inclusiv la încărcarea cartelelor telefonice şi la achiziționarea rovinietei.

  • Prin BT24 Internet Banking si Mobile Banking, clienții îşi pot bloca singuri cardul BT, în cazul pierderii acestuia. O altă opțiune la îndemână este resetarea PIN-ului cardului, în cazul uitării acestuia.

  • BT24 are inclusiv facilități unice pe piața din România, cum este posibilitatea de a transfera bani către un număr de telefon sau o adresă de email, respectiv administrarea online a portofoliului de unități de fond.

  • Cel mai mult, BT24 Internet Banking este folosit pentru transferul de bani, precum şi pentru plata facturilor, iar BT24 Mobile Banking, pentru verificarea disponibilului din cont, plata facturilor, schimb valutar şi pentru plăți în lei.

Avantajele aduse de tehnologie clienților au generat o creştere semnificativă a numărului celor care folosesc BT24, în comparație cu anul trecut, şi anume: +30% Internet Banking, respectiv +75% Mobile Banking. De asemenea, BT a anunţat BT24 Mobile Banking şi pagina de accesare a BT24 Internet Banking au un design nou, începând de joi.

Vizualizari
109
Conţinut
Adauga comentariu